CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 23 april 2008

Redan Onsdag?!

Tiden går så fort att jag knappt hänger med...tror fortfarande att det är typ februari!! Ojojoj...

Idag var vi hemma och tog det lugnt på förmiddagen, åt frukost och Ida sov middag och lite så! Sen mötte vi upp Majsan och tog en promenad, ända tills vi tyckte att det blev för varmt så då satte vi oss och bara snacka! Riktigt trevligt : )

Sen gick vi hem till min Mormor och Morfar och åt lunch, revbensspjäll blev det och var hur gott som helst, som alltid! Min Mormor är bäst på att laga mat!!
Sen hämtade Tom oss när han kom hem från jobbet och då plockade vi upp Dick och åkte och köpte kinamat, M U M S!!
Nu ikväll har det vart lugnt, vi har vart och hälsat på Lillebror en sväng och nu kollar killarna på fotboll (ja, ikväll igen!) och Ida sussar så gott så gott! Min LillSkrutta...Gud vad jag älskar henne!
Hon är finaste i hela världen!

Imorn är det mamma/barn/bebis- träff i LekParken, ska bli jättekul tycker jag! Hoppas Sarah och Edwin blir friska under natten så de kan följa med!!

Nu ska jag vara lite social med min Sambo och Kusse! (Hur sociala de nu är kollandes på fotboll?!)

TjInG...


0 kommentarer: