CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 18 april 2008

Lovely Day So Far!

Imorse vaknade Ida tjugo i åtta...jag upprepar: tjugo i åtta! Sen hon föddes har hon inte vaknat så tidigt en enda gång! Men kände mej ändå ganska utvilad måste jag erkänna, skönt!

Sen tog vi en promenix upp till BVC för att kolla hennes hörsel en gång till, hon ville inte reagera på plinget på ena örat förra gången men det gjorde hon idag så det berodde antagligen på att hon var förkyld eller att hon helt enkelt strunta i det : )
På BVC mötte vi Milla, Jim och Idas BB-kompis Engla! Så vi åkte ner till Prinsen allihopa och käkade lunch, mycket trevligt!! När vi satt där sprang Sarah förbi också!
Lilla Engla kan krypa, sitta utan problem, stå helt själv och dessutom tog hon sina första steg på sin 8månaders dag!! Helt otroligt tidig med allt!! Ida har ställt sig hållandes i spjälis-kanten än så länge och hon kan sitta helt själv men man måste vara med för annars kan hon drutta ner i golvet...men Engla har inga tänder än och Ida har faktiskt 2 ; )
Nä, man ska inte jämföra och jag vet ju att innan Ida börjar gymnasiet så kommer hon också kunna sitta utan stöd och gå helt själv : )

Sen var det dags för bebis-sim och det var lika kul som vanligt! Ida ääälskar verkligen att bada och hon plaskar som en galning och stoppar ansiktet under vattenytan då och då och ser sen helt förvånad ut, min Lillskrutta : )

Ikväll blir det en mysig hemmakväll med godis och Coca- Cola (längtar!!) , ska bli superskönt : )

3 kommentarer:

Anonym sa...

SaKul att du hakar på bloggtrenden.

Idas ögon e ju helt amazing, jag paxade henne först till min blivande svärdotter. Så lova inte bort henne till ngn annan..

Pöss

Elin sa...

Ska jag inte, lovar:) hon och Edwin kommer att leva lyckliga i alla sina dar!

Frida sa...

Haha, nämen Elin då!! Tjugo i åtta, då är det ju mitt på dagen nästan ;) *kommer från en som ligger och snusar sött till elva-tolv om dagarna!*