CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 26 april 2008

Åh, Vilken Dag!

Imorse tog jag och Frida tåget till Etuna! Sen shoppade vi loss ordentligt! Jag handlade ett Mimmi-linne till mej (i 1-2 str mindre än vad jag brukar ha, glatt överraskad blev jag!) och en T-shirt till Tom och en massa fint till Ida, såklart : ) bland annat en keps som det står MOM på och en jättefin tunika från PoP, den var till och med på REA, ibland har man tur! Hittade en sån mössa som jag har letat efter till Ida med blommor på!! Det gjorde mej jätteglad!! Sen blev det lite annat fint också! Och så handlade jag 3 födelsedags presenter, nu har vi bara en kvar! Såå skönt att ha det gjort!
Sen gick vi och åt en ORDENTLIG lunch på en mongolisk restaurang. Det var en buffé där man fick äta så mycket man orkade! Och det gjorde vi : ) såå gott var det!
Sen fick vi åka hem med min pappa som ändå skulle hämta Marre i Etuna! Skönt att slippa åka tåg!
Så idag har Ida vart med sin pappa nästan hela dagen! Det hade gått jättebra och det var ganska skönt att få strosa runt lite utan bebis och barnvagn! Även om jag hade lite Ida- abstinens på slutet : )
Men det måste vi snart göra om och då får Sarah se till att hålla sig frisk så hon kan följa med också!!

Har haft en supertrevlig dag idag!
****************************************************

0 kommentarer: