CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 17 april 2008

ZzzzzzZzzzzZzzzz...

Pigg och utvilad var det ja...känner mej nog allt utom det just nu!! Känns som om jag har sovit 1 timma inatt, vilket jag inte har! Har sovit många långa timmar! Morgnar som denna önskar jag att jag drack kaffe...
Men jag piggnar nog till så småningom ändå :)

Idag kommer gänget hit och fikar (alltså Fida&Viggo och Ellinor&Emilia) , bakade ju Drömmar igår och kan ju inte trycka i mej alla själv! Kanske kan få hit Sarah också men hon har ju lite annat för sig om dagarna än att sitta och äta kakor med oss ;)

Nä, nu måste jag gå och göra mej iordning lite, och kanske snygga till lite här hemma så de inte får en chock när de kommer! Sen kollar jag nog på reprisen av Våra Bästa År också med ett halvt öga...eller okej, ett helt då!!

1 kommentarer:

Frida sa...

Städning är överskattat, har vi ju sagt ;) Du skulle se hur det såg ut här hemma idag!

Kakorna var såååå smarriga :D Ser fram emot lunchen på måndag!!