CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 22 april 2008

Fin Dag!

Idag knatade Jag&Ida och Frida&Viggo ner på stan, Frida handlade med sig lite fika från Ica (Pank som jag är hade jag med mej hemifrån!) och sen satte vi oss i Stora Lekparken och picknickade lite, mysigt : )
Sen fick Ida prova att gunga för första gången, hon hade jättekul och sken som en sol!! Så det var inte sista gången!
Sen fikade vi på Bibblan med Carro och Angelica, det var trevligt!
Sen var det dags att gå hemåt. Träffade Helena och Irma på hemvägen och vi spann vidare på det här med att ses med våra barn och umgås lite. Vi kom fram till att torsdag klockan 12.30 är en bra tid! Så om ni är sugna är ni välkomna att joina oss då! Ska träffas i Stora Lekparken och alla tar med sig eget fika eller vad man nu vill mumsa på : )
Nu ikväll är Dick här och grabbarna kollar fotboll! Jag har försökt mej på att baka lite...det gick käpprätt åt H E L V E T E!! Gjorde en SockerKaka med lite kakao och vanilj men glömde bakpulver så den blev ganska...kompakt (!) Sen skulle jag göra HallonGrottor, och degen blev alldeles smulig, fick iordning på det men hade de nog inne i ugnen liite för länge, ingen katastrof men inte som de ska vara...SUCK! Jag skyller på att Bella ringde, hon är alldeles för rolig att prata med och därför blev kakorna kvar i ugnen ; )

Imorn blir det promenad ut till min Mormor, ska äta lite lunch där! Blir nog mysigt, som vanligt!

TjIpP

0 kommentarer: