CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 25 april 2008

Trevlig, Trevligare, Mycket Trevlig Dag!

På fm tog jag och Ida en promenad ner på stan där vi mötte upp Pappan och Jim, Milla & Engla! Lunchade Nachotallrik på Prinsen och sen gick vi och shoppade lite på Baby&Junior. Ida fick en ny solhatt och en ny drickmugg! Engla fick en helt ny fin vagn hon : ) jättekul att träffa dom!!

Sen for vi iväg på Bebis-simmet. Lika kul som vanligt, Ida sken som en sol när hon fick plaska i vattnet igen, Lillskruttan Min!

Efter det åkte vi ut på Landet till Idas Mormor och Bonusmorfar! Ida sov i vagnen, hela 2 timmar sussade hon, trött tjej vill jag lova! Sen var det middagen med hela Tokiga-Familjen! Det var Mamma&Göran, Nicke&Lollo, Sabina&Fredrik, Calle, Jag, Tom & Ida. Såå himla roligt att träffas allihopa! Blir ju inte så ofta!

Kom hem för en stund sen och då var det bara att ge Ida en flaska välling och hon slockade som ett ljus!

Just det, glömde nästan, fick se nya vagnen för första gången idag! Såå fin var den. Provkörde den också och Ida satt hur bra som helst! Tyvärr fick den inte plats i bilen när vi skulle hem men hoppas på att mamma ska in till stan imorn kanske!

Imorn åker jag och Frida till Etuna och shoppar lite : )
Tyvärr så har Sarah blivit sjuk, stackarn, så hon kan inte följa med! Får åka snart igen så vi kan åka allihopa!!

Nu ska jag kasta mej i sängen, är helt slut efter denna händelserika dag!!

God natt på er!

0 kommentarer: