CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 17 december 2008

What a Day:)

Härliga dag!
Mötte upp Linda vid 12tiden och gick en promenad! Ida somnade i vagnen men vaknade när vi skulle in på Lidl och handla med oss fika, för då satte deras jävla larm igång! Suck!

Sen gick vi en sväng på Lindex och Vero Moda och så stötte vi på Ellie och Emilia som satt och lucnade på Nancys!

Sen knatade vi hem hit och busade med Ida och fikade och drack kanel-te. Och took a trip down memory-lane:) Fina Linda... Så fick Ida jättefina tofflor i julis. Som hon sen skulle knata omkring i hela tiden! Sko-galen som hon är:)

Kvällen har vart som alla andra kvällar med middag, bad och bus. Ida spexar järnet och man skrattar så man nästan trillar baklänges:) har vart skönt att ha haft Tom hemma som vanligt ikväll!


Det hände en "grej" för ett par dagar sen som fått mej att fundera. Först blev jag ledsen och sårad men när det nu har lagt sig så känner jag...ingenting. Det kvittar. Mitt liv rullar på som vanligt och jag mår bra. Jag lägger det helt bakom mej nu. Jag har ett socialt nätverk som många bara drömmer om, jag har många vänner som jag älskar över allt annat, som jag litar på till 100% och som jag skulle göra vad som helst för och som jag vet känner likadant för mej. Lägger min tid och energi på dom ist:) Skitsnack, tjafs och bråk för minsta lilla känns väldigt...avlägset. Sånt man höll på med på högstadiet. Inget jag tänker gå tillbaka till.

Nä, nu släpper jag detta och går och glor TV med min sambo ist:)


Tjing!

0 kommentarer: