CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 11 december 2008

Jag såg det snöa...

Just nu är jag helt slut! Har vart full rulle idag! Imorse gjorde vi oss iordning och mötte upp Ellie och Emilia i snöstormen! Sen gick vi upp till Öppna, var Lucia där idag:) Hade riktigt trevligt, träffade hela gamla föräldragruppen och deras knoddisar! Och så var det lite nya trevliga människor där med:) Rätt mycket folk var det!
Var där ett par timmar och sen tog vi en promenad så Ida fick sova i vagnen! Sen kom "Moster" Majsan förbi och hälsade på. Vi fikade och pratade och busade med Ida:)

Dagen har vart riktigt händelsefylld, vilket var skönt! Har umgåtts med många trevliga människor, både såna jag redan känner och som jag träffat för första gången! Kul med lite nya ansikten:)

Just nu känns allt så bra, jag har min Liten som förgyller mina dagar, det är snart Jul och då kommer Tom vara ledig lääänge så då hinner vi umgås mycket hela familjen och dessutom kommer alla mina Tjejor hem!! Ska bli helt underbart att träffa dom igen! Några av mina äldsta vänner och så skönt att umgås med folk som verkligen känner en. Vi har vart med om mycket tillsammans, många år i skolan, många fester, 3 utlandsresor och mycket annat skoj:) vi har växt upp tillsammans utan att växa ifrån varann! Härligt med vänner man vet var man har, som man vet skulle ställa upp i vått och torrt och som man verkligen kan lita på! Missförstå mej inte, jag har många andra vänner som är toppen på alla sätt och vis men det är något särskilt med barndomsvänner:)

Fick hem våra Julkort idag så hoppas jag snart kan få iväg dom:)

Imorn är det nya äventyr som väntar! På fm ska vi till ett annat Öppna, E&E skulle nog också med! Så skulle Helena och Irma dit! Sen kommer mamma och hämtar Ida efter jobbet för Tom och jag ska på JulFest:) Nice nice...


Nu är det dags att fixa middag mm!

Tjing!

0 kommentarer: