CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 4 december 2008

Jul Jul Strålande Jul...snart iaf!

Idag har Världens Bästa Majsan varit här! Alltid lika mysigt:)

Vad har hänt sen sist jag skrev...hm...hade ju en barnfri dag då Ida var hos sim morfar och hans sambo, vi drog till etuna och shoppade julisar! Blev klara till en stor del så det var riktigt skönt! Lite kvar men känns ändå lugnt!
Sen på kvällen hade vi pyssel hos Pappa. Det var såå mysigt...vi åt middag, drack glögg, pysslade och umgicks. Precis så som det ska vara!

Det har vart 1a advent! Då pyntade vi lite härhemma så det blev lite julkänsla. Var nere på stan en sväng med Pappa och co (Tom jobbade!)

Så har vi ju hunnit umgås med fina vänner! Frida kom hem från Värmland och Ellinor från Las Canarias:)

Vi var på kalas på Aspö i tisdags, G fyllde så sov vi där för T var ledig igår för han skulle till läkaren så jag och Ida hängde på Aspön. Bakade ett nyss lass lussebullar:) Mums...

Imorn ska vi upp till Sarah och Edwin och hänga med dom! ser jag mycket fram emot...var hur länge sen som helst! Så det blir nice:)

Sen är det helg...T ska jobba igen på lördag och jag ska försöka tvätta lite i tvättstugan fast jag är själv med Ida. Får se hur det går...

Sen kommer vi nog knappt träffa Tom måndag-tisdag. Först ska han jobba som vanligt och sen ska han gå svetskurs på kvällen. Kanske sover hos Mamma någon av dagarna så vi får lite sällskap:)

Nu ska jag kolla runt lite på nätet innan det är dags för middag:)

Tjipp!






2 kommentarer:

BabyOnBoard sa...

Äh tvätta med ida kan ju inte vara så svårt hehe, jag tvättar ju i tvättstugan själv med 2 barn ;)

BabyOnBoard sa...

Hehe, äh de är inte så svårt. Noel såringer runt själv och Milton tar jag i vagnen eller gåstolen=) Har iof tvättstugan dörr i dörr med lägenheten en ändå =)