CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 15 december 2008

Ooookej...

Vet inte hur jag ska förklara hur jag känner just nu. Tänker inte skriva nåt om det heller. Men en sak kan jag säga: En vän ska ge en mer energi än vad den tar. Så är inte fallet just nu.
Men nu ska jag försöka släppa det för tillfället, finns inte så mycket jag kan göra just nu iaf.

Till roligare händelser! Igår var vi på 3årskalas! Det var fullt med barn och det tyckte Ida var kul! Och Tuva och Meja hade en massa spännande leksaker:)
Det var "de gamla vanliga" gänget där, alltid lika kul att ses!
Kvällen blev en lugn hemmakväll.

Idag hade jag och Ida en lugn fm, sen gick vi till LekParken och lekte en sväng innan Ellie och Emilia kom hit och hälsade på. Trevligt. Busade med ungarna, drack kanel-te (som ju var syftet med allt;) visst E?) och snackade en massa. Gillar att prata med henne. Har ganska mycket gemensamt. Bla på sätt att se på saker, åsikter och värderingar. Inte allt jämt kanske men ganska ofta:)


Just det!! Igår vann jag en av mina absoluta favvoböcker på tradera! Inte som andra döttrar. Mamma har den boken och jag har läst den många många gånger! Just nu vet hon inte var hennes tagit vägen vilket bara gör mej ännu gladare att jag vann!

Pratade med min Lillebror igår. Han berättade att han inte mådde så himla bra för en av hans kompisar hade ramlat framför tunnelbanetåget och blivit av med båda fötterna. 17 år är han. Och var tydligen riktigt duktig på skate. Så fruktansvärt tragiskt, stackars kille:(

Ida somnade för natten vid 20 men vaknade igen för en stund sen och bara skrek, alldeles hjärtskärande. Efter ett tag lugnade hon ner sig och nu sitter hon i sängen och gosar med sin pappa, så han tyckte nog inte det gjorde så mycket att hon vaknade så han fick träffa henne:)

Ska gå in till dom nu och hoppas jag snart får henne att somna om! Skrutten...


God Natt!

2 kommentarer:

EmiliasMamma sa...

Ja det är klart att det är kaneleteet jag kommer för,gillar inte dig egentligen=p
KRAMAR

Anonym sa...

Träffar han inte Ida när han kommer hem från jobbet?