CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 1 oktober 2008

SjukStuga AB

Min Becca har vart hemma i Svea och hälsat på!!

Så har träffat henne både i lördags och i söndags! I lördags var först jag och Mams och Ida iväg och handlade bla draperi till vårt vardagsrum/sovrum och nya soffkuddar och lite annat bra och ha. Och på kvällen lagade jag, Majsan och Becca mat till oss + Beccas mamma Marie! Vi hade en jättemysig kväll med god mat, underbart sällskap och en massa kortspel :)
På söndagen kom nästan alla mina tjejor hit! Becca, Majsan, Theo och Karin kom hit och fikade, busade med Ida och bara umgicks! Hääääärliga helg!!

Ida har vart lite förkyld ett tag och i söndags tyckte jag att hon kändes varm och mycket riktigt, hon hade över 39 graders feber...och det var bara början på en vecka med bara sjuklingar här hemma. Ida har haft 39-40 graders feber dag som natt mellan söndag och tisdag! Idag har hon inte haft någon feber men ändå vart hängig och snorig...min Liten!
Och i måndags kom T hem från jobbet och mådde skit! Det visade sig att han har bihåleinflammation! Kul i jul...
Iofs är jag glad att han har vart sjuk just den här veckan när Ida har vart sjuk och vi inte alls har lämnat hemmet...inte så kul att bara sitta hemma men nu har vi iaf haft sällis av varann!
Idag var första gången på alldeles för många dagar som jag och Ida gick utanför porten. Vi följde med Mamma till Willys. Har väl aldrig vart så glad för att få åka dit :)
Idag har även Faster S vart här och hälsat på och käkat lunch. Hennes bebbe borde titta ut när som helst och magen är...ja, enorm! När hon och Ida satt i soffan och läste lyfte Ida upp hennes tröja helt plötsligt och petade på magen. Såå söt! Hon fattar nog att det är något annorlunda med hennes mage för så brukar hon inte göra :)
Hoppas att vädret är lite bättre imorn för då kanske vi kan ta en liten promenad om Ida fortfarande är feberfri!!

Även om det har vart en ganska mysig vecka så saaaaknar vi våra fina F&V och E&E som vi annars brukar träffa flera gånger i veckan!

Hoppas det inte glömt bort oss;)

Nu ska jag sätta mej framför TVn en stund. Ida har somnat samtidigt som oss och sovit hos oss nu när hon vart sjuk men ikväll somnade hon ätandes välling och sover nu i sin säng...får se hur länge hon blir kvar där...

Natti Natti...

Ida med Faster och BebisMagen!


Ida äter Apelsin!


Lite surt...? :)

1 kommentarer:

EmiliasMamma sa...

Vadå vilka är ni???=p
Klart vi inte glömt bort er.
Hör av er när ni är pigga och vill umgås. Kramar