CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 10 september 2008

Pust Pust

Idag har det var full fart!!

Ida vaknade ganska tidigt så hon sov även middag ganska tidigt. Så idag hann vi till lekaprken redan INNAN lunch..det ni:)
Såg ut att kunna börja regna så Ida fick inviga sina nya fina galonkläder! Och de satt jättebra! Och det var lika kul i lekparken som alltid;)

Sen var det dags att gå hem och äta lunch. Sen tänkte jag att jag skulle baka lite eftersom Pappa och Marre kommer ikväll. Under tiden jag försökte knåpa ihop en kaka så far Ida runt i köket, öppnade skåp och rev ut innehållet och hällde ut en påse vällingpulver på golvet, så det var bara att dammsuga!! Pust pust...
Efter ett tag började det lukta bränt...jojo då, kakan var väldigt mörkt brun! Då har mitt lilla Monster vart där och skruvat upp värmen på ugnen. Jag som tyckte jag hade henne under uppsikt HELA tiden...men hon lyckades visst hitta en sekund då jag släppte henne med blicken...
Hm, nu sover iaf Liten och jag har chokladmuffins i ugnen så hoppas att jag lyckas med dom och iaf har nåt att bjuda på!! :)

Nä, nu ska jag pusta ut en stund...innan Ida vaknar:)

Hej Hopp...

0 kommentarer: