CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 24 september 2008

Latest News...

I helgen var min moster med familj hos min mamma och hälsade på! Så då var vi också där såklart:) jättetrevligt som vanligt!! Så kul nu när Ida är lite större så hon och Klara (som är min kusin!) kan ha lite nytta av varann och leka lite. Så gott en 1årning och 2åring nu kan!

I måndags så var min Becca här och hälsade på!! Ååååh, vad jag har saknat henne! Världens bästa!! Vi käkade lunch, Ida fick en födelsedagspresent (en kedja och en berlock med ett I på!) och sen busades det mest med Ida och så blev det lite "catching up":) Beccs har bott i Luxemburg några år nu så blir inte att vi träffas jättemycket. Nu ska hon flytta till Florens ett tag för att sen flytta till Göteborg igen! Ska bli skönt att ha henne i Svea igen;) sen följde vi med henne till tåget! men kändes inte så jättesorgligt denna gången dock för jag vet att vi träffas på lördag igen! (LÄNGTAR!!)

Igår tog vi en promenad ut till min mormor på Tosterö. Där blev vi bjudna på lunch, lyx lyx:) Var länge sen vi var där nu...var där iaf en gång i veckan när Ida var bebis! Ida röjde runt och busade med mormor och morfars hund Daisy, de hade riktigt skoj och Daisys leksaker var jättespännande, särskilt de som pep:)

Idag gick vi ner på stan och träffade Bästa Frida och Viggo och Bästa Ellinor och Emilia! Gick en runda på stan och sen var planen att gå en långpromenad. Tyvärr blev det inte så värst långt för våran del. Ida var jätteledsen i vagnen så vi vek av hemåt för att sova!
Nu på em har både min mamma och min pappa vart här i omgångar för att hälsa på. Ida var nöjd:)

Imorn jobbar Tom halvdag och kommer hem tidigt...blir nog lunch på stan och så måste vi köpa lite nya kläder till Ida då hon växt ur de mesta nu!

Ha det!

0 kommentarer: