CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 3 september 2008

Just nu!

De senaste 2 dagarna har vart väldigt lugna. Vi har tagit det lugn och hängt lite i Parken! Idag kom mamma förbi på fm och umgicks lite. Så följde hon med till LekParken en stund, det gillade Ida:)

Ikväll är Tom på innebandy så jag och Ida har vart solo. De var länge sen. Han tränade i-bandy i våras också så då var jag och Ida själva en kväll i veckan men nu var det länge sen. Men det har gått så bra så. Hon är bara för underbar min Skrutta. Vi har lekt, busat och kollat på Idol:) och nu sussar hon sött i sin säng.
Imornkväll blir Tom och Ida solo ist. Jag ska på Aloe Vera- party. Det ska bli spännande! Och nog bra för Tom att få ha henne själv en kväll. Och mysigt för Ida med att få vara själv med papsen:)
På fredag åker vi till Etuna, ska köpa nya skor, jiiihooo!! Hoppas jag hittar några bra. Förhoppningsvis hittar jag kanske till och med 2 par!

Just det!! Är såå glad för häromdagen så vann jag en fin Reima- overall till Ida! Har försökt få Tom att inse att det är just en sån overall Ida behöver i vinter (är den allra bästa som finns, rymlig, varm,smidig och med värmedynor på rumpan!) men priset är lite saftigt. Tror den billigaste kostar 1000 spänn...och de jag har sett på tradera har gått upp i nästan nypris (ca 600-800 spänn!!) om de inte har vart slitna men de vill jag ju inte ha! Men så hittade jag den här, den är blå och röd och såg fin ut. Hon som lagt ut den skrev att den var i nästan nyskick, så hoppas på det:) Glad är jag iaf!!

Nu ska jag sätta mej och ta det lite lugnt en stund...helt ensam (ja, förutom Ida men hon sover ju!) så får passa på att njuta lite;)



TjinG

0 kommentarer: