CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 18 september 2008

Min Linda!!

Har haft en supertrevlig dag idag!!


Min Bästa Linda var här och hälsade på! Träffas inte så ofta för hon bor just nu i Glasgow och pluggar till psykolog!! Saknar henne massor!!
Hon var inte hemma när Ida fyllde så idag hade hon med sig en hembakad gräddtårta och present och så sjöng hon Ja må Du leva för Ida, så gulligt!! Det värmde mitt MammaHjärta kan jag säga!!



TACK!

Vi käkade lunch, fikade, lekte med Ida och när Ida somnat satt vi bara och pratade en massa. Mysigt!!

Idag var jag och T lata, orkade inte laga mat så hämtade hem kinamat, inte dumt inte:)

Nu sussar Ida och jag funderar på att göra dessamma!!

Imorn blir det Öppna på fm och sen ska vi hälsa på Toms mamma! Blir bjudna på middag...skönt skönt:)

TjiPP...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skitgott=) Ha en trevlig helg ni med=)

Anonym sa...

det ligger i eskilstuna typ vid apoteket! kostar 30kr upp till 2år och sen 60 kr. Klart ida kan leka där=) och för dej är de gratis!