CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 8 september 2008

Finally...

I fredags åkte vi till Etuna hela familjen för att handla skor! Och det gjorde vi, jag fick 3 par och Ida 1 par. Och allt för 500 spänn, det ni ;) verkligen nöjd med alla skorna, jag brukar alltid ha otur men inte då inte...

I lördags åkte vi hem till Mams och G. Sen sov vi där och åkte hem igår kväll. Var ute massor. Ida åkte gräsklippare med Mormorn, vi plockade äpplen, päron och plommon (Helst ska hon ha en frukt i varje hand att gnaga på!!) så kollade vi och provsatt traktorerna. Och så passade jag och mamma på att ge oss ut och plocka kantareller och hittade mycket, det var skoj!

Idag har F&V och E&E vart här och lunchat...det blir riktigt hålligång med alla kottarna här. Men mysigt:)

Nu på em tog jag och Ida en promenad upp till OK, hennes overall och alla hm kläderna har kommit, jihooo:) Meeen glömsk som jag är glömde jag mitt leg hemma så får hämta hm paketet senare ist! Men overallen kunde jag få med mej och OMG så fin den var!! Hade lika gärna kunnat hämtat den på Inter Sport, den kan inte ha vart använd ens!! Ser helt sprojlans ut. Så jag är superdupernöjd!! Värsta kapet för 300 spänn...

Ikväll ska vi till min Farmor och Farfar och få middag!! Skönt att slippa laga mat:)



TjinG!!





OBS! SARAH, jag saknar dej!!! Måste se snart!!

0 kommentarer: