CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 12 maj 2009

Såpbubblor!

Helgen var kalas! I lördags var jag och lunchade med Sandra och Sofie. Hur kul som helst. Helt galna:) skratta så jag nästan kissa på mej! På söndagen jobbade Tom, sen körde jag med pappa och sen åkte vi hem till mamma. Blev körning där med och sen middag!

Igår var vi på Öppna som vanligt. Var inte så mycket folk men det var riktigt trevligt. I sångsamlingen fråga Cecilia vilken som är Idas favvosång och jag sa Krokodilen i Bilen och när hon började spela gitarr och sjunga den studasde Ida upp, sken som en sol och dansa som en tok i ringen, haha! Sötnosen min!
Sen var vi ute en stun på em.

På fm idag gick vi också ut en stund,solen sken och det var riktigt skönt ute. Passade på att gå ut och testa Idas såpbubblor som vi köpte igår. De var jättespännande (och lite läskiga) ända tills det kom en farbror och började klippa gräset, då var inte bubblorna så spännande längre:)

Nu sover Ida, men när hon vaknar så knatar (eller cyklar?) vi upp till Sarah. Ska bli så kul att få se lilla Hugo! Och hans mamma såklart:) Klämma lite på bebis-Hugo, längtar inte alls;)

Tjingeling!

0 kommentarer: