CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 7 maj 2009

Grattis Världens Bästa Mamma!!

Just nu sitter jag och väntar på att Ida ska vakna...vilket inte borde vara riktigt än! Sen ska vi göra oss redo och gå ner på stan och träffa Sandra! Blir en sväng på stan, måste köpa en present till mamma som fyller år idag! Så ska jag hämta ut ett paket med kläder jag beställt (men som mamma betalade ;)) från meandi´s webshop! En klänning och en singoalla top:) suuuuperfina var de, hoppas de är lika fina i verkligheten:) men det tror jag nog!
Sen blir det kanske en fika och förhoppningsvis börjar det inte regna så vi kan leka lite i stora lekparken:) det visar sig!

När Tom kommit hem så åker vi ut till Aspö, blir middag och sen sover vi där...jag och Ida sover där imorn med för Tom ska på 25årsfest då.

Igår var vi ute på fm, en sväng i lekparken och sen en liten cykeltur. På em var vi bara hemmma. Lekte på Idas rum, det är så kul nu när man verkligen kan leka lite. Typ laga mat och ta hand om hennes bebis-docka som har fått namnet Lina. Lite Emil i Lönneberga skadad tror jag:)

På sen em så kom pappa och vi drog iväg och körde lite. Har ju bara kört med automat än och det är ungefär som att köra radiobil, haha, men nu fick jag prova på en manuellt växlad bil. Och det gick riktigt bra!! Pappa sa till och med att han var imponerad och lite stolt, vilket ju är ett bra betyg;) sen käkade han middag här med!

Jag tror Ida har haft lite ont i magen eller så inatt. Hon har gnällt och legat på mej som ett plåster! Så när hon äntligen fick lite djupsömn och jag kunde smyga på toa så blev jag pigg och då var klockan ca 6.30...så messade tillbaka till Sarah och ett grattis till mamma. Tillslut somnade jag om för att få en liten stund sömn innan det var dags att gå upp...i de stunderna önskar jag att jag drack kaffe! Gud så trött jag var!

Nä, nu ska jag förbereda lite inför vår "utflykt" :)

Tjing!!

0 kommentarer: