CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 29 maj 2009

Howdy:)

Ikväll kom min kära sambo hem från sin kryssning.

Jag hade fixat kyckling och ris till middag men han hade med sig en pizza hem. Ida blev jättelycklig och skrek "JA!" när Tom frågade om hon ville ha pizza så jag fick äta min lyckling själv ikväll. :)

Igår kväll kom Pappa hit och åt middag med oss och busade med Ida. Trevligt som alltid:)

Och idag gick vi upp till Öppna tidigt, Erika skulle till käftis så jag skulle ha med mej Lovisa och Gustav en stund där medans hon var borta. Och det gick ju hur bra som helst:) hur mycket folk som helst var det där idag!

På em var vi ute och lekte i solen. Hängde i lilla Lekparken och sen tog vi en promenad i Långberget. Ida tycker det är så roligt att gå...vi tar oss inte fram så fort för hon hittar så mycket spännande saker hela tiden. Men vad gör det? Vi har ju inte bråttom:)

Sen gick vi och handlade lite och sen hem. Bara mys på em, kollade på film och fixade middag.
Och oj, vad glad Ida blev när Tom kom hem! "PAPPA!" skrek hon och sken som en sol. Finaste <3

Ida somnade lite senare än vanligt ikväll och jag hoppas hon tar lite sovmorgon imorn. Vill skjuta lite på hennes middagsvila för vi ska till Erika+familj och grilla imorn kväll och hoppas Ida orkar vara vaken lite längre då:)
Men först ska vi till Toms mammas stuga, där är det namngivningsceremoni för lilla Wiggo. Blir nog trevligt det med, ska ju bli kanonväder:)

På söndag blir det kalas för mej och Nicke på Aspö, då kommer moster+man+kusiner, mormor+morfar, farmor+farfar, faster+man+kusiner, Pappa, Toms mamma, hans pappa, syrror med familjer:) Fullt hus!

Nä, nu flundrar jag på att gå och knoppa. Ida sussar och Tom slocknade för ett tag sen:)
Kan lika gärna sova så man kan vakna utvilad imorn!!

Natti!

0 kommentarer: