CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 24 januari 2009

Meeeeeemil!!

Nämen oj, snart 2 veckor sen jag uppdaterade här...hur sjutton ska jag komma ihåg allt som hänt sen sistens?? Det gör jag nog inte men kan ju dra lite kort bara!

Har hunnit umgås med Frida och Ellie och deras småkottar! Har vart på Öppna flera gånger (både jag och Ida ääälskar att gå dit så nu har vi visst blivit stammisar!), har träffat bästaste Majsan några gånger och så har jag och Liten hängt på Aspö ett par dagar för att Tom hade jobb+ kurs!

Igår var Tom ledig för att han jobbat helgen som var så på fm gick vi till Öppna och busade alla 3! Sen hämtade min fina MalleVän upp mej så lunchade vi kinabuffe, mums!! Och pratade en massa massa! Fantastisk är hon!
Sen shoppade jag lite nytt till Ida på lindex, 3 randiga bodysar, en brun, en rosa och en turkos! Så blev det en lila Fem myror kjol som jag tittat på 100 gånger men inte köpt för jag tyckte 130 spänn var way too much, men igår betalade jag 35 kr för den:D så blev det 2 par strumpor också!
Sen åkte vi hit och spenaderade em!
På kvällen blev det middag hos Mams och G! Allesammans! Jag, Tom, Ida, Nicke, Calle, Sabina. Alla kidsen samlade samma kväll:)

Idag har vi haft en lugn dag! På em åkte Tom och Ida hem till min pappa medans jag gick på bio med min Majsan! Vi såg Australia och jag kan säga att det klart är en av de bästa filmer jag sett! Skulle kunna se den imorn igen utan problem!! Helt underbar, kan inte lovordna den tillräckligt!
Kvällen spenderades med bara mys och god mat!

Ida har blivit helt galen i Emil i Lönneberga! Galen gott folk!
Idag har filmen rullat så gott som konstant. Alltså hon sitter inte och glor tv hela dagarna men hon leker en stund, hittar på lite bus, kollar lite på Emil och så. Och går hon till tvn och det inte är Emil på så ställer hon sig och ropar "Meeeeeemil!"
Har försökt med Pippi Långstrump och Snövit också men det är bara Emil som gäller!

Min fina Liten!


Imorn så ska Bella bjuda oss andra tjejor (-Becca) på Afternoon Tea. Så går det med folk som flyttar till England:) Ska bli supermysigt!


Just det, fick hem mitt paket som jag beställde för ett tag sen! Beställde 3 behåar i hopp om att iaf någon skulle vara bra och dra mej baklänges, de satt toppen alla 3!! Var första gången jag beställde just behåar men det var inte sista! Det är ju så värdelöst att stå i en provhytt och testa bröhållare. Ser man någonsin snygg ut i en provhytt?? Svar: Nej. Så det var skönt:D

Idag fick jag dessutom min nya fåne! Den var liten, svart och helt platt! Det blev en Nokia Xpressmusic mobil! Jättefin, nu måste jag bara vänja mej! Och nej, min förra var inte alls gammal och den gillade jag men kändes lite ömtålig vilket inte är bra när man har en klåfingrig 18 månaders plutt hemma och dessutom så började knappsatsen spricka alltmer:( och så fick jag såå bra pris på denna mobil, typ 1500 spänn billigare! Sprojans ny. Aj lajk:)

Så har vi äääntligen köpt en laptop så nu kan jag sitta framför tv och surfa när Ida somnat! Den är jättefin:)

Nej, nu har jag nog inget mer att säga tror jag:) kanske kommer på nåt viktigt jag glömt säga men då tar jag det sen!

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!!

0 kommentarer: