CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 2 april 2009

Kan man vara annat än lycklig??

Jaaaaaaha. Vad har hänt sen sist jag skrev?

En hel del...har umgåtts en del med Erika och barnen. Och det är så himla mysigt! De är toppen på alla sätt! Jag och Erika tog även en sväng till Etuna utan barn, jag köpte överdragsbyxor, vårvantar och vårmössa till Ida. Väldigt spännande shopping, haha! Så har vi träffat Ellie och Emilia, eller "Mimmi" som Ida kallar henne:) vi gjorde kycklingsallad och barnen busade. De börjar liksom kunna leka lite mer nu. Jättekul att se dom!

Igår vaknade jag av att jag fick ett sms av Sarah. Edwin opererades igår! Tänkte på honom (och hans mamma som ju inte heller hade det så lätt!) hela dagen igår! Skönt att det hade gått bra iaf!

Så var Bästa Linda här igår fm. Alltid lika kul att träffas! Blir ju inte så ofta, men när vi väl ses är det som om det var igår vi umgicks senast:)
Så hängde vi med Erika, Lovisa och Gustav hela em. Var på deras baksida. Solen sken och det var såå varmt och skönt!! Underbart. Sen kom mamma hit på kvällen och åt middag med oss och lekte en massa med Ida! Tom var med några kompisar igår. Mamma hade köpt nya skor till Ida med. Rosa Pippi-sandaler till i sommar, som vi upptäckte att de blinkar när hon går med dom, haha, skitsöta!! Och så fick hon ett par gröna Pippi-stövlar! Också helt underbart fina! Hon skulle nog köpa ett par i en mindre str med...dessa var lite för stora. Så då har vi stövlar så vi klarar oss ett tag:) Världens snällaste mamma har jag! Världens bästa:)

Idag har vi haft en lugn fm. Ida har vart lite krasslig några dagar. Med litelite feber och snorig. Och lite gnällig med. Men idag hade hon ingen feber alls. Skönt. På em hoppas vi på att få träffa Moster Majsan en sväng!!

Imorn så ska jag träffa Bella, Majsan och Becca på stan. ÅH vad jag LÄNGTAR!! Sen ska jag klippa och slinga håret på em. Tom är borta imorn kväll med så då är jag och Ida solo, blir en myskväll:) På lördag åker vi en snabb sväng till IKEA. Måste köpa en stödbräda till Idas nya säng så hon snart kan börja använda den! Sen är det påsk mm och då kommer vi inte komma iväg. Lika bra att få det gjort. Så ska jag träffa mina Tjejor på lördag. Vi ska grilla och ha det MYS:) Jihooooo!

Nä, nu har jag inte tid att sitta här längre...nu ska jag lägga mej i sängen och glo på tv medans Liten sover:)


Jag har verkligen världens finaste familj som jag älskar över allt annat <3>

Och så har jag världens bästa vänner! Tack för att ni finns!!

0 kommentarer: