CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 18 mars 2009

Solen skiner, Himlen är blå!

Åh.

Just nu är jag så himla glad! Jag och Ida är äntligen friska och solen skiner:)

Tyvärr har Tom blivit dålig nu. Feber och förkyld. Vi går om varandra i sjukdomar här hemma.

Just nu sover Ida och sen ska vi iväg och möta Erika med barn och gå upp i Långberget och ha FikaMys i solen:)

Ska bli superskönt att få komma ut! Var några dagar sen! Tom och Ida var ute igår men jag stannade inne.

Dessutom flyter planerna på inför mormors 70 årsfirande! Det blir ingen charterresa men har ändå lite trevliga planer, skriver mer om det när det är lite mer bestämt! Skulle vara så himla kul att få komma iväg en sväng, om så bara för några dagar!


Nä, nu ska jag koka te som jag ska ta med i en termos. Så ska jag packa lite annat gott som ska med!

Ha en trevlig dag i solen!

0 kommentarer: