CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 16 mars 2009

Host, snörvel- attjooooooooo!

Var och hämtade sängen igår, skitfin var den! Tydligen så finns den på IKEA, jag hade visst letat på fel ställe. Men där kostade den 3700. Och då ingick det ingen madrass. Herre. Vi gjorde uppenbarligen ett kap!!
Annars så är vi sjuka. Ida har haft feber sen i onsdags och världens hosta! Och jag har också haft feber från och till och ibland tror jag att jag kommer hosta sönder både lungor och hals. Så idag fick Tom komma hem till oss. Så blev det VC på eftermiddagen. Ida mådde inte alls bra och hade inga planer på att låta doktorn lyssna på hennes lungor, kolla henne i öronen eller kolla henne i halsen. Hon bara kastade sig fram och tillbaka och skrek- flyförbannad. Hon som annars brukar tycka sånt är lite spännande och brukar vara lugn. Så var icke fallet idag.

Hoppas snart vi är friska båda två för det här är inte kul!!

Något annat som gör mej väääldigt glad är att första helgen i april så kommer mina Tjejor hem. Allihopa! Woohoo:)
Längtar!!
Snart åker Bellis till New York! Inte alls avis;) Inte alls.
Hon har iaf lovat att köpa ett Converse skor till Ida! Rosa:) Har vart sugen på såna ett bra tag men de är ju så dyra i Sverige!! Halva priset får man dom får i Staterna:) Och nu är ju Ida en hejjare på att knata också så nu kan jag inte hålla mej längre:)
Kommer bli kalasfint till hennes nya vårjacka :D

Snart kommer även Linda hem också! Ska bli superkul att få träffa henne igen!!

Idag har jag suttit och kollat resor på nätet. Är så sugen att jag snart inte kan vänta längre! Skulle vara så skönt att åka någonstans under våren! Hitta en del bra resor men vi får se. I höst börjar jag förmodligen plugga också och under studietiden lär det inte hinnas med någon resa.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre!

Tjing!

0 kommentarer: